BDAR
Privatumo politika

Apie STEAM centrą

Klaipėdos metodinis STEAM atviros prieigos centras – Baltijos jūros regiono tvarios mėlynosios ekonomikos sektoriaus augimo poreikį ir potencialą populiarinantis STEAM centras, įsikūręs Klaipėdos universiteto miestelyje ir kviečiantis visus smalsius Lietuvos moksleivius inovatyviai susipažinti su mokslo pagrindais bei pasitelkiant kūrybiškumą, išbandyti save įvairialypėse patirtinėse (gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų/visų kitų mokslų, matematikos) edukacinėse veiklose 4 STEAM laboratorijose, FabLab skaitmeninės gamybos technologijų erdvėje bei STEAM klasėje Akvakultūros laboratorijoje. 

Savarankiškai atlikdami bandymus ir eksperimentuodami laboratorijose, moksleiviai tobulins savo mąstymo įgūdžius, mokysis problemų sprendimo, dėmesio sutelkimo, lavins pagrindinius lytėjimo pojūčius, patirs atradimo džiaugsmą bei stiprins pasitikėjimo savimi jausmą.

Moksleivių ir pedagogų kūrybiškumo sinteze siekiame didinti pamokų patrauklumą ir mokymosi įvairiapusiškumą, kurie STEAM centre bus derinami su patirtiniu mokymu bei naujausiomis šiuolaikinėmis technologijomis.

Laboratorijos

STEAM vizija: tapti efektyviai veikiančiu kūrėjų centru ir formuoti šalies ateitį per praktinio mokymosi patirtį.

STEAM centro misija:

  • Sukurti ir užtikrinti ugdymui reikalingos infrastruktūros ir aukščiausios mokymo(si) aplinkos formavimą;
  • Vykdyti formalųjį ir neformalųjį ugdymą, mokymus kūrybiškai integruojant į vieningas patirtines veiklas bei mokinio iniciatyvas;
  • Ugdyti mokslinį raštingumą, loginį bei kritinį mąstymą, pozityvų požiūrį į mokslą, gebėjimą analizuoti ir tirti aplinkybes;
  • Teikti metodinę pagalbą regioniniams centrams ir tobulinti regioninių centrų darbuotojų bei pedagogų kompetencijas;
  • Skatinti tarpinstitucinį bendradarbiavimą, organizuojant kultūrinius ir edukacinius renginius STEAM temomis, supažindinant su naujausiais moksliniais tyrimais.

STEAM centro tikslas: skatinti ir stiprinti moksleivių domėjimąsi mokslu, ugdyti jų kūrybiškumą, iniciatyvumą, verslumą bei aktyviai formuoti inovacijų kultūrą Lietuvoje.

STEAM kiekvienas gali būti mokslininku!