BDAR
Privatumo politika

STEAM-ACTIVE

Apie atsiradimo priežastis

  • Technologijų raida lemia inovacijų poreikį įmonėse;
  • Švietimas turi padėti mokytis prasmingai, ugdyti kompetencijas bei parengti studentus, kurie būtų pasirengę patenkinti rinkos poreikius;
  • Dar vienas poreikis inžinerijos srityje – kova su lyčių nelygybe tiek aukštajame moksle, tiek įmonėse.

Tikslai

  • Pagerinti aukštojo mokslo pasiūlos galimybes, susijusias su naujų mokymosi ir mokymo metodų taikymu;
  • Kovoti su nepakankamais inžinerijos studentų pasiekimais ir lyčių nelygybe;
  • Suteikti universitetų dėstytojams STEAM grindžiamas metodines rekomendacijas ir mokomąsias priemones;
  • Teikti universitetams nuoseklią, nuolat taikomą ir atnaujinamą STEAM metodais paremtą mokymas-mokymasis seką.