Biologijos-chemijos laboratorija – šiuolaikiška žinių ir praktinių įgūdžių ugdymo laboratorija, įkūnijanti STEAM principus: neskaidomą ir integruotą fundamentinį ugdymą (biologijoje integruojant chemiją, fiziką, informatiką ir matematiką); procesų demonstravimą laboratorijoje ir stebėjimą realiame gyvenime; koncentruojančią ir konceptualizuojančią reiškinių teorinę interpretaciją; mokslo rezultatų taikymą, kuriant technologijas. Laboratorijoje bus galima atlikti ir nedidelės apimties mokslinius-tiriamuosius darbus, taigi laboratorija pasitarnaus ir gamtos mokslų tyrimams.
Biologijos-chemijos žinių branduolį gali formuoti 4 tarpusavyje susiję konceptai: „organizuotos biosistemos“, „viršorganizminės sistemos“, apimantys fundamentines žinias bei „genų technologijos“ ir „kitos biotechnologijos“, apimantys žinių taikomąjį aspektą (žr. schemą). Šiandien technologijų kūrimas ir mokslo pasiekimai vystosi kartu, todėl akcentuojamas ryšys tarp dešinės ir kairės pusės schemos konceptų.